Podjazdy: 70 m

Na Próbę i z powrotem.

Piątek, 7 czerwca 2013 · dodano: 11.06.2013 | Komentarze 3

W końcu powróciliśmy do starej kanciapy i można było w idealnych warunkach pograć ( mam na myśli akustykę ). A że do kanciapy nie mam daleko to postanowiłem pojechać bike'iem . Po drodze zakupiłem niezbędne rzeczy ( piwko i wodę ) i można było zacząć grać. Hehe próbowałem grać na twinie w SPD-kach i przyznam się, że całkiem ciekawie :D. Suma sumarum zmieniłem jednak na zwykłe obuwie bo szkoda mi było trzewików i stopy :). Powrót....Hmn...Deszczowy!!!! W centrum Bulowic dopadła mnie burza i mega ulewa więc pedałowałem ile fabryka dawała. Oczywiście mój tymczasowy licznik nie lubi wilgoci stąd statystyki orientacyjne...

Biker on the drums ;).

funio
| 20:24 poniedziałek, 17 czerwca 2013 | linkuj :))-jak przywalisz z buta w bęben okutego w shimanowskiego bloka,a do tego zaryczysz niczym Nergal...uczucia polaków katolików obrażone,nie ma to tamto!:))
| 07:07 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj o, to samo piwo piłem wczoraj - kauflandzka promocja :DDD
MisterDry
| 16:17 wtorek, 11 czerwca 2013 | linkuj Zamieściłbyś jakąś próbkę dźwiękową.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa encic