avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakubiszon z miasteczka Czaniec / Bielsko-Biała. Mam przejechane 52127.50 kilometrów w tym 2592.35 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.65 km/h i się wcale nie chwalę.

Okazjonalna Zamkowa.

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 07.05.2013 | Komentarze 2

No cóż w planie miałem całodniowy trip po szosach Beskidu Śląskiego ale jakoś wybrałem odespanie weekendu i prace ogródkowe. Tak to już czasami bywa, że rower nie jest już na pierwszym miejscu :/. Po odrobieniu się jednak siadłem na bike'a i pomknąłem do Bielska na "oblewanie" nowej pracy znajomego ( wstąpił do służb mundurowych ) ;). Jak wiadomo tras wiodących do stolicy Podbeskidzia jest mnóstwo ale ja wybrałem chyba najbardziej płaską ( Przegibek mi się już trochę znudził hehe ). Stąd też pomknąłem na Kęty, Wilamowice, Pisarzowice i Hałcnów . Oj przyznam się - noga podawała jak nigdy :). Średnią prędkość do Sarniego Stoku miałem 30,4 km/h. Kręciło się wyśmienicie :). Chyba to 3-cio majowe zerwanie łańcucha i poniedziałkowy kapeć tak mocno mnie zmotywowały :D.
Za miejsce spotkania Pan przyszły mundurowy obrał Piwnicę Zamkową. Jest to jedyny lokal w mieście, który oferuje ponad 120 rodzai piw. Polecam!!

Widok z ogródka piwnego - Plac Chrobrego (Pigal) w Bielsku.

Po miłym spotkaniu ponownie dosiadłem Białego Rumaka i pokręciłem do domu. Z racji, że pora była późna jechałem głównymi drogami. Ku zdziwieniu noga dalej podawała jak ta lala :).