Pierwsza krew w tym roku... ;)

Wtorek, 16 kwietnia 2013 · dodano: 16.04.2013 | Komentarze 7

UWAGA WPIS ZAWIERA TREŚCI DRASTYCZNE (18+)!!! ;)

Zaglądając za okno nie mogłem się dzisiaj powstrzymać by siąść na bike'a i coś pokręcić. Tak się akurat składało, że musiałem podholować moją Cytrynę do mechanika ( wydech zaniemógł ) więc nie omieszkałem podjechać po auto rowerem ( samochód zostawiłem w Bielsku ). Do stolicy Podbeskidzia jechałem głównymi drogami, gdyż miałem zamiar odwiedzić mojego znajomego mechanika w celu umówienia wizyty. Jak się okazało owy znajomy już w tym warsztacie nie pracował :/ stąd też musiałem znaleźć jakiś inny. Po drodze kupiłem linkę holowniczą i ruszyłem na poszukiwania jakiegoś warsztatu. Hehe jakie te kieszonki w koszulce są pojemne - w sam raz na linkę :D. W końcu uderzyłem do mechanika, którego poleciła mi znajoma. Cytrynę dostarczyłem z pomocą Szwagra do warsztatu i później ruszyłem w drogę powrotną zahaczając na chwilę o pracownię Siostry. Jako że pogoda była wyśmienita postanowiłem sobie urozmaicić drogę powrotną :). Z racji, że Przegibek mi się już trochę znudził uderzyłem w bardziej płaskie tereny a mianowicie popedałowałem na Janowice, Dankowice.

A na Skrzycznem jeszcze sporo śniegu.

Drewniany kościół w Starej Wsi.

W Starej Wsi zrobiłem sobie przerwę na uzupełnienie baterii. I do tej pory było beż żadnych ekscesów. Podczas zakupów, przez przypadek zahaczyłem o butelkę piwa, która się to rozbiła...Ale bardzo nie fortunnie, gdyż kawałek szkła ranił moją nogę...

Skutki odpryśniętego kawałka szkła.

Z racji, że normalnie nie wożę ze sobą plastrów i nie miałem przy sobie już gotówki trzeba było jakoś zabezpieczyć ranę. Hehe Polak potrafi :). Po raz któryś przydały się gumki recepturki, które profilaktycznie wożę na kierownicy :).

2 gumki + chusteczka higieniczna = genialny opatrunek :)

Ze Starej Wsi ruszyłem w stronę Hecznarowic i Kęt. Opatrunek sprawdził się idealnie - ani razu mi nie spadł :). Od Kęt jechałem już oklepanymi, bocznymi drogami. Po przyjeździe dokładnie zdezynfekowałem ranę i...zrobiłem sobie grilla ;).

Niezła ranka ;)

| 09:57 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj miałem idento rozcięcie na udzie (a przy okazji spodniach:) - nie ma to jak kroić coś na kolanach nożykiem do tapet, heh - bez szwów się obyło ;)
feels3
| 09:29 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj Bałem się że zobaczę tu flaki latające po całej drodze, a tu taka mała zadra na nodze, Kuba..wstyd :P
k4r3l | 06:44 środa, 17 kwietnia 2013 | linkuj hehehe ;)
tlenek
| 23:55 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj tak drastyczne że ocenzurowali :)
| 21:39 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Myślałem, że poszedłeś w moje ślady i wyglebiłeś :) Współczuł bym Ci, ale fotki ci się zepsuły i nie wiem czy nie dramatyzujesz na wyrost, hehe.
Skowronek
| 21:16 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj Są takie specjalne paski-plastry zastępujące szwy. Nazywają się Steri-Strip. Na tę ranę powinny być dobre 6mmx75mm. Niedrogie i sprawdzone;)
webit
| 21:03 wtorek, 16 kwietnia 2013 | linkuj wg mnie, lekarzem nie jestem, ale mialem podobna rane na stopie, przydalby ci sie jeden-dwa szwy. niemniej pechowo ;( trzym sie zuchu i dzieki za super foty z niedzieli :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oduma