Biały Rumak w końcu w rękach Księciunia ;)

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Komentarze 7

Po wczorajszych perturbacjach z Cytryną w końcu dzisiaj odebrałem Białego Rumaka z serwisu ( Bike Doctor Service ). I co za radość pojawiła się na mojej twarzy :). Wszystko działa jak ta lala - hehe w końcu Biały Rumak dostał całkowicie nowy napęd :) ( całość deore - czyli prawie taki sam jak poprzedni z wyjątkiem korby, która to tym razem jest już 100%-owym deore ). Do tego wymieniłem klocki hamulcowe na półmetaliki więc skuteczność hamowania powinna być zdecydowanie lepsza ( narazie są na dotarciu ). A co do samej trasy?? No cóż - bez szału :D. Zwykła droga prawie z pracy do domu :). Zdjęć nie robiłem bo po pierwsze nie zabrałem aparatu a po drugie rozkoszowałem się jazdą i nowym napędem :).

Ale żeby nie było tylko tekstu to będzie teledysk :)

jakubiszon
| 21:09 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj No to teraz Skowronku rozbawiłaś mnie na maxa :D. Szczerze nie wpadłbym na to :D. Szczególnie podoba mi się ostatnie zdanie :D.
Skowronek
| 20:57 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Zatem tak: mamy zamek, włości, drużynę, rumaki i uzbrojenie wszelakie. Potrzeba jeszcze sojuszy by państwo umocnić. Najlepiej wykazać się pokrewieństwem z cesarzem, czy innym potężnym władcą, i już mamy hufiec ciężkozbrojnych zapewniony a sąsiedzi siedzą cicho.
Przydałby się jeszcze święty męczennik, to podnosi prestiż państwa. Choć księciunio może się ożenić i wtedy sam trafi w poczet świętych męczenników:)))
jakubiszon
| 21:49 sobota, 13 kwietnia 2013 | linkuj No nie do końca Skowronku :). Kombinuj dalej ;)
Skowronek
| 17:38 sobota, 13 kwietnia 2013 | linkuj Niech no pomyślę... No jasne! Księciunio musi mieć dzielną drużynę wiernych wojów:))
jakubiszon
| 21:52 piątek, 12 kwietnia 2013 | linkuj Skowronku zapomniałaś o jeszcze jednym, jakże istotnym, elemencie!!! :D
Skowronek
| 19:23 piątek, 12 kwietnia 2013 | linkuj Księciunio jest, rumak jest, to jeszcze tylko zamek i będzie komplet;)
tlenek
| 00:09 piątek, 12 kwietnia 2013 | linkuj Dużo osób startuje z nowym napędem :) Mi też by się przydał w kellysie. Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot