Rower:

Bożonarodzeniowa Wielkanoc ;)

Niedziela, 31 marca 2013 · dodano: 01.04.2013 | Komentarze 4

Takiej Wielkanocy to ja jeszcze nie pamiętam - w ciągu doby spadło 25 cm. śniegu. Pokrzyżowało mi to całkowicie moje plany rowerowe :/. A w planie miałem szosowy trening z chłopakami z bbRiderZ. Co gorsza nie był to miły puszek tylko mokre, paskudne śnieżysko. Zatem miałem zrezygnować z świątecznego pedałowania ale...nie wytrzymałem :). Po obrzarstwie u siostry dosiadem bike'a. Co prawda na dzień dobry wynikła siara - mamuśka wyłączyła mi z gniazdka ładującą się latarkę i tym sposobem byłem pozbawiony przedniego oświetlenia a na zewnątrz było już ciemno. Chwilę podładowałem i ruszyłem na wielkanocne śnieżne kręcenie. Z racji, że latarkę podładowałem tylko chwilę z góry założyłem , że trip będzie mega krótki. A szkoda. Co prawda warunki panujące na zewnątrz nie skłaniały do długich podróży - śnieżyca i mokry nie ubity śnieg - ale chęci były straszne :).

Nocą w śnieżnych warunkach ;) © jakubiszon

i sypie i sypie - końca nie widać... © jakubiszon

Jakieś 2 kilometry przed domem odezwało się kolano. Hehe dawno mnie nic nie bolało podczas jazdy... Z tego powodu zmuszony byłem trochę skrócić trasę - nie chciałem nadwyrężać kolana bo prawdziwe pedałowanie dopiero przede mną :).

P.S. I mam pierwszy tysiąc w tym roku :)