Nocny outdoor'owy spinning ;)

Środa, 20 marca 2013 · dodano: 20.03.2013 | Komentarze 1

Hehe to chyba mój drugi tak krótki trip na BS ale miało być krótko i intensywnie :). Stąd też nieco pokrętna nazwa wpisu :D. Ale może od początku... Tak "ciężko" pracując, co chwilę ziurałem za okno a tam piękna, wiosenna pogoda. Krew mnie zalewała widząc ten widok, zważywszy na fakt, że robiłem do 16-tej a na dodatek byłem umówiony do fryzjerki na 17-tą. No ale tak pięknej pogody nie mogłem zmarnować. Siedząc u fryzjerki obmyślałem już trasę sądząc, że może mi się jeszcze uda choć przez chwilę pokręcić coś w słońcu :). No niestety - po drodze same zawalidrogi i na dodatek zeszło mi trochę z "przekręceniem" oświetlenia z Białego Rumaka. W końcu wyruszyłem o 18:30 i od razu szybkim tempem kierowałem się w stronę Nidka a później Witkowic. Przyznam się bez bicia - trasa była totalnie płaska ale jakoś nie uśmiechało mi się "moczyć" na ostrych zjazdach w wyższych partiach. Po ostatnim tripie nie wyregulowałem sobie przerzutek i jechałem bez ósmej zębatki w kasecie (Acera) - trochę brakowało na tej płaskowinie :D. Co najlepsze w tym pędzie do kręcenia, zapomniałem zabrać aparatu ( stąd też brak zdjęć ) i...olałem obiad - rower ważniejszy niż jakieś tam jedzenie :D :D. Aaaa zapomniałbym...Testowałem dzisiaj nową aplikację na fonie - NAVIME. Bardzo fajna rzecz - mnóstwo danych :). A wracając jeszcze do trasy to pokręciłem się jeszcze trochę po Kętach i ruszyłem bocznymi drogami do domu. Na ostatnich metrach brakowało mi trochę powera - w sumie tempo miałem całkiem całkiem :).

Skoro nie ma zdjęć to będzie chociaż muzyka :).