Rower mą miłością :)

Czwartek, 14 lutego 2013 · dodano: 14.02.2013 | Komentarze 2

Hehe dzisiaj walentynki więc postanowiłem swoją miłość gdzieś zabrać :D. Planowałem dłuższą wycieczkę (całodniową) lecz pogoda pokrzyżowała nam plany - do 14-stej padała paskudna mżawka :/. Już myślałem, że dzień zakochanych spędzimy w domu lecz w ostatniej chwili zdecydowałem się na krótką, romantyczną wycieczkę po Małopolsce. Przyodziałem się w kulturalne czarne leginsy i ruszyliśmy na "podbój Małopolski". Plan ambitny nie był ale liczyły się wspólne chwile ;). Podczas przejazdu przez Andrychów spotkaliśmy...hehe no kogo moglibyśmy spotkać w tym mieście...ba wiadomo - k4r3l'a. Ja to mam szczęście :D - prawie wracał z pracy. Dalej to już była spokojna, romantyczna jazda po obrzeżach Wieprza i Bulowic. Z racji, że jakoś wyjątkowo zaszczypało mi w palce u stóp postanowiłem skrócić trasę. Dziwne trochę bo przy niższych temperaturach jakoś mi w paluchy nie szczypało...:/.

Gdzieś w okolicach Wieprza... © jakubiszon

Jako, że to był krótki (mega krótki) trip zarejestrowałem trasę w STRAVIE.
Ale żeby tradycji stało się za dość, mapka z bikemap musi być :)