"Szybki" Przegibek ze szklaneczką Ballantine's w tle :)

Wtorek, 12 lutego 2013 · dodano: 12.02.2013 | Komentarze 5

Oj życzę każdemu, żeby tydzień zaczynał się tak znakomicie jak mnie :). Po pierwsze w końcu dostałem robotę po prawie 3-miesięcznym siedzeniu w domu; po drugie w końcu przyszły nasze team'owe stroje "bbriderZ". Po prostu prze genialny początek tygodnia- same dobre wiadomości :). Tak a propos pracy, to żeby było ciekawie to będę się bawił z rowerami - czyż to nie piękne?? :). Z racji, że czekałem przez ostatnie dwa dni na odpowiedź od przyszłego pracodawcy i na podanie daty rozpoczęcia pracy odpuściłem sobie rower. Nota bene po weekendowych ostatkach na Potrójnej byłem z deczka "zmęczony" (promilowo i fizycznie) ;). Jednak dzisiaj po 16-tej postanowiłem coś pokręcić :). Wymyśliłem sobie, że sprawdzę ile zajmie mi dojazd do mojej przyszłej pracy, a że najlepiej jest do niej dostać się przez Przegibek, zatem pomknąłem na białym rumaku w stronę siedziby firmy. Hehe co prawda szybciej byłoby dojechać głównymi drogami przez Bujaków, Kozy ale zważywszy na ruch jaki panuje na tym odcinku wybrałem dłuższą i cięższa trasę.

W drodze na Przegibek © jakubiszon

W drodze na Przegibek part 2 ;) © jakubiszon

A to już drugi powód mojego dzisiejszego zadowolenia - teamowe stroje bbRiderZ :] © jakubiszon

Dotarcie na Przegibek zajęło mi godzinę - czy to dobry czas to nie wiem, zobaczę jak będę dojeżdżał do roboty :). A pod sam budynek firmy - 1:17 - nie ma źle :). A że już byłem w Bielsku to postanowiłem uczcić te wspaniałe wiadomości szklaneczką Ballantine's ( żeby nie było, że całą :) tylko klasyczną 50-tką ).

tego trunku chyba nie muszę przedstawiać :). A co tam - zrobiłem sobie dzisiaj małą przyjemność ;). © jakubiszon

Do domu postanowiłem wracać bocznymi drogami - tak dla urozmaicenia :D. Hehe żeby było ciekawie to na ostatnich 500 metrów przed domem zaliczyłem małą glebę ( pierwszą w tym roku...chyba ). No cóż na nierównej, oblodzonej nawierzchni to chyba nie sztuka :D.