Temperatura:-3.0

Zimowo terenowo - Trzonka.

Czwartek, 17 stycznia 2013 · dodano: 17.01.2013 | Komentarze 4

Krótko, spontanicznie, mżawkowo i śniegowo - to są słowa opisujące dzisiejsza przejażdżkę :).
Od początku tygodnia planowałem jakiś trip po okolicy jednak za każdym razem mnie pogoda zniechęcała. Jak nie śnieżyca to mgła ale w końcu dzisiaj skusiłem się na krótkie pedałowanie. Pogoda dzisiaj za ciekawa nie była: mgła i marznąca mżawka ale co tam - CYKLOZA dała o sobie znać :D. Postanowiłem wyjechać na Trzonkę (Przełęcz Bukowską) ale od strony Bukowca. Żeby omijać drogi główne na Bukowiec dostałem się totalnie bocznymi drogami a nawet ścieżkami między domami. Jakoś jazda w śniegowej breji nie należy do najmilszych :). Po zjechaniu z głównej drogi prowadzącej przez Bukowiec zaczął niezły podjazd. W zasadzie nie jest on bardzo stromy ale rozjeżdżony śnieg na drodze powodował lekkie utrudnienia ;). Po wjechaniu w las zaczęła się prawdziwa bajka - biała, dobrze przyczepna droga na sam "szczyt" przełęczy :).

Przełęcz Bukowska.

Czym wyżej się jechało tym większa była mgła. O jakichkolwiek widokach mogłem zapomnieć. Na domiar złego padała marznąca mżawka, która ograniczała mi widoczność - hehe szkła w okularach mi zamarzały i co chwile trzeba było zeskrobywać lód :D. Jako że warunki były z deczka nie sprzyjające postanowiłem nie atakować już żadnego szczytu. Za to poznałem nową drogę z Jarosówki do Brzezinki Górnej i zamierzam tamte tereny/drogi w najbliższym czasie posprawdzać :). Do domu jechałem również bocznymi drogami.

A tutaj dokładna statystyka z trasy.

feels3
| 23:51 środa, 23 stycznia 2013 | linkuj Fajny trip :), pogoda się trzyma, mnie kusi żeby gdzieś wysoko pojechać z rowerem, ale jednak skupiam się na bieganiu i korzystam z nart :)

Cykloza mnie trochę mniej trzyma :p
czecho
| 15:34 niedziela, 20 stycznia 2013 | linkuj Fajna na zdjęciach wygląda ta trasa na Trzonkę. Postaram się skorzystać z tego szlaku, ale to już w cieplejszej porze roku.
jakubiszon
| 09:07 sobota, 19 stycznia 2013 | linkuj zimno aż tak nie było, gorsza była zamarzająca mżawka :)
| 16:30 piątek, 18 stycznia 2013 | linkuj Tam na szlaku pięknie, szkoda, że tak mało słońca. Ale zimno czuć nawet po drugiej stronie monitora, hehe.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enera