Płasko jak cholera ale na dobicie km. w sam raz :)

Niedziela, 30 grudnia 2012 · dodano: 30.12.2012 | Komentarze 3

Jako że postanowiłem w tym roku wykręcić 4K ( 4000 kilometrów) stąd też ostanie moje tripy do najambitniejszych nie należą :). Tak też było i tym razem :D. Szczerze mówiąc myślałem, że już mi się nie uda - dwa razy w grudniu byłem chory i to co gorsze raz przez święta jak pogoda na rower była wyśmienita. Co najlepsze nawet dzisiaj wyjeżdżając nie byłem do końca wyleczony ale CYKLOZA i chęć zrobienia 4K były silniejsze od zdrowego rozsądku. Wiedziałem, że zostało mi do celu niespełna 100 km. stąd też patrząc na datę, wybrałem trasę stricte asfaltowa i co gorsza mega płaską. Cel był jeden - jak najwięcej km. w jak najkrótszym czasie stąd też nie mogło być dużo górek.
Wstałem rano, zajrzałem za okno i tu niespodzianka.... Wieje jak cholera ( halny ). Załamka!!! Przecież na takim wietrze strach jeździć!!! Szybka rozkmina i podjąłem decyzję, że uderzam jednak w teren a resztę kilometrów dobiję w sylwestra. Jednak po przejechaniu kilometra zrezygnowałem i na ryzyko ruszyłem w pierwotna szosową trasę. Heheh nie powiem do Zatora jechałem z wiatrem i było to bardzo przyjemne. Za Zatorem jakby halny ustał i w tym momencie już byłem pewien, że to był dobry wybór. Przez Polankę Wielką jechało się już normalnie - hehe bo były już "górki" :).

Gdzieś w okolicach Polanki Wielkiej © jakubiszon

A to gdzie zrobiłem?? Hmnn nie pamiętam :D © jakubiszon

Jednak górki się szybko skończyły i aż do Starej Wsi było płasko jak cholera. Później parę drobnych górek i dopiero coś "ostrzejszego" wyrosło w Bielsku. Najlepsze jest to, że w zasadzie dopiero za Bielskiem spojrzałem na przejechany dystans i oczom nie mogłem uwierzyć, że mam za sobą już ponad 70 kilometrów. Niestety zdawałem sobie sprawę, że tej upragnionej sety nie uda mi się zrobić. Czas gonił i nie pozwalał na odskoki w bok. I tym oto sposobem do magicznego 4K zostało mi niespełna 8 kilometrów :). No cóż trzeba będzie zrobić jakąś "mega" trasę w Sylwestra, no bo w sumie jak kończyć sezon 2012 to w ostatni dzień roku :D.

| 16:36 poniedziałek, 31 grudnia 2012 | linkuj Że też Cię zagnało do tej Płaskolandii, hehe. Dobrze, że się dzisiaj zreflektowałeś :D
jakubiszon
| 23:21 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Dzięki i wzajemnie!!!!
P.S. Jak jutro masz wolne to my ( ja i k4r3l )oficjalnie kończymy sezon 2012 na Hrobaczej Łące. Będziemy tam po 12 :)
czecho
| 21:57 niedziela, 30 grudnia 2012 | linkuj Kilometrowo w tym roku nie pobiję swojego rekordu a i do okrągłej cyferki 4k też daleko, więc brak mi takiej motywacji i jeżdżę po kilkanaście kilometrów :) Trasa płaska ale dystans spory jak na grudzień, więc satysfakcja powinna być z wyjazdu. Te 8 km to będzie taka wisienka na torcie. Szczęśliwego Nowego Roku.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eniem