avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakubiszon z miasteczka Czaniec / Bielsko-Biała. Mam przejechane 51859.25 kilometrów w tym 2592.35 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.65 km/h i się wcale nie chwalę.

nietypowy wpis (Home->Luk20->Home)

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 02.08.2012 | Komentarze 2

Cóż się będę rozpisywał. W zasadzie nic ciekawego - zwykła traska z domu do pracy i z powrotem ;).
Co ciekawe zestawiłem tą trasę w różnych serwisach (MapMyRide i Bikemap) i wyszły inne dane. Po pierwsze dystans: MMR- 24.83; Bm- 24,5. Co ciekawe mój licznik wskazywał 25.95. Po drugie przewyższenia: MMR- 210; Bm- 250. I być tu człowieku mądry :D.

P.S. Jest to mój pierwszy taki wpis i....chyba ostatni bo nie widzę sensu ani potrzeby zawalania bloga takimi pierdołami :D. Ten zrobiłem wyjątkowo żeby porównać dane z tripu :).

Dane z MapMyRide.

ludwikon
| 03:22 sobota, 25 sierpnia 2012 | linkuj Też mi się wydaje, że wpisywanie takich tras jest stratą czasu i umniejszaniem atrakcyjności bloga. Ale z drugiej strony nie wpisując takich danych nie zapiszesz informacji dla których serwis został stworzony- czyli monitorowania przejechanych przez siebie kilometrów, przewyższeń, itp. I bądź tu człowieku mądry.
| 11:24 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj GPSies jest ok, pod warunkiem jak zgrywasz ślad z jakiegoś urządzenia, rysując mapki samemu profil traski psuje się całkowicie:/

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wiata