Pierwszy śnieg.

Środa, 14 grudnia 2011 · dodano: 14.12.2011 | Komentarze 1

...I przyszedł czas na małe MTB. Tym razem trasa krótka, ale bardzo ciekawa. Można by nawet rzec klasyk gatunku, a mianowicie wypad na Magurkę Wilkowicką, ale tym razem inaczej. Pisząc "inaczej" nie mam na myśli standardowego wyjazdu na Przegibek, a później na Magurkę, lecz wdrapywanie się się czerwonym szlakiem ze Straconki.
Po paruset metrach szlaku pojawił się śnieg i coś "ala" lód :) i zaczęła się zabawa :).

Niespodzianką podjazdu był fakt spotkania kumpla (również bikera) - tym razem on wychodził, a nie wyjeżdżał :)

Widok na Bielsko - gdzieś pod Magurką.

Magurka Wilkowicka

I tak w zasadzie "to coś białego" towarzyszyło nam (tj. mi i Ludwikonowi) aż do samego Czupla (chyba tak się to odmienia hehe).

Tego zdjęcia chyba nie muszę opisywać bo każdy wie gdzie ono zostało zrobione

Na szczycie oczywiście chwila dla fotografa, łyk Oshee i ruszyliśmy dalej (w dół) szlakiem czerwonym, a następnie żółtym. Szczerze mówiąc bardzo fajny zjazd: kamienisty, liściasty, momentami techniczny, momentami szybki, dający wiele frajdy :).

Później hmn... no cóż został już tylko asfalt :( , ale...rekompensatą był szybki sprint ul. Żywiecką w Bielsku, bo nie wiem dlaczego tam można uzyskiwać ciekawe prędkości :D.