avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakubiszon z miasteczka Czaniec / Bielsko-Biała. Mam przejechane 51871.68 kilometrów w tym 2592.35 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Reset po pracy ;)

Czwartek, 18 lutego 2016 · dodano: 24.02.2016 | Komentarze 1

By przeciwdziałać tylko weekendowym tripom, bo wiadomo jak się to kończy - kontuzją - postanowiłem pokręcić coś w środku tygodnia :). Wiadomo, po robocie się nie chce, szczególnie jak się nią średnio kończy o 17:30 a gdzie tam jeszcze obiad itd. Jednak zmotywowałem się odpowiednio i dosiadłem Białego Rumaka. Nie chciałem robić klasyki, czyli Przegibka, więc pomknąłem przed siebie i tak jakoś wyszło, że wylądowałem Ligocie. Tam, spojrzawszy na mapę w mądrym telefonie, udałem się w stronę Janowic by sprawdzić jedną drogę. Ciemno było więc nie po napawałem się widokami ;). I tak oto wyszło niespełna 38 kilometrów wokół komina. Jak na zimowy, wewnątrz tygodniowy i  mikro trip może być. W sam raz by się zresetować po robocie :)

Z racji, że nie ma fot - jest music :)