Szybka Magurka Wilkowicka.

Czwartek, 10 lipca 2014 · dodano: 19.12.2014 | Komentarze 3

Człekowi to już nieźle wali na dekiel. Nie dość, że po 13 godzinach w pracy to jeszcze bez obiadu siadł na bike'a i pokręcił na Magurkę...Tak, tak to o mnie mowa :D. Cóż tak cykloza robi z człekiem... Jakoś zbytnio z trasa nie kombinowałem bo pora już była późna ( 20:40 ). Tak więc na Magurkę wjechałem czerwonym szlakiem ze Straconki. Poszło gładko, bo po 13 h pracy :D. Po drodze spotkałem jeszcze lochę z 2 młodymi... Kurcze coś ostatnio mam pioruńskie szczęście do tych osobników ;). Do schroniska nie wchodziłem bo muszę się przyznać - nie lubię go. Nie ma kompletnie klimatu i zawsze jest w nim zimno... Z racji że było już ciemno, na zjazd wybrałem asfalt do Wilkowic. Następnie Żywiecką a później już na ZWM by...napić się piwka :). Tak miło się siedziało w ogródku piwnym, że człek zapomniał, że trza jakiś obiad ugotować ;).

ludwikon
| 22:38 piątek, 30 stycznia 2015 | linkuj Opinię o schronisku popieram w 100%. No…może w 99% bo od niedawna mają tam piwo "Konrad"
| 13:20 niedziela, 21 grudnia 2014 | linkuj W tych okolicach jeszcze nie spotkałem żywego zwierza, zawsze tylko jakieś ślady lub odchody, hehe - faktycznie, masz szczęście do takich spotkań :D Rok czy dwa lata temu było głośno o dzikach, które niszczyły ogródki w Straconce - to pewnie te same :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaski