Lesko z Maćkiem

Piątek, 27 czerwca 2014 · dodano: 16.12.2014 | Komentarze 3

Stosunkowo późny trip ale kumplowi się nie odmawia :). W zasadzie nie miałem pomysłu na trasę, rodziła się ona w trakcie :).  Początkowo jechaliśmy naszym wspólnym klasykiem czyli wąskimi, interwałowymi asfaltami w stronę Targanic.  Oczywiście nie było to jakieś mocne tempo - spokojne w sam raz na obgadanie pewnych kwestii :). Starałem się kumplowi pokazywać jakieś nowe ścieżki, opcje by mógł sobie później już sam jeździć. I tak o to po drodze  zrodził się pomysł ataku na Leskowiec. Początkowo  Maciek  był troszkę do tego planu nastawiony sceptycznie - obawiał się, że nie zdążymy przed zmrokiem. Jednak podjął wyzwanie :). Wybrałem najbardziej lajtową opcje zdobycia górki a mianowicie uphill szeroką drogą zaczynającą się zaraz za zatoczką w Rzykach Jagódkach. Kumpel na pierwszych ostrzejszych fragmentach wypluwał sobie płuca - no cóż chłopak dopiero zaczyna poważniejszą przygodę z rowerem a ja mu serwuję takie podjazdy. Ale nie ma wyników bez wysiłku i bólu :). Troszkę klął na mnie ale jak już wjechaliśmy na pasmo, zobaczył pierwsze widoczki, to zapomniał o zmęczeniu :). Na dodatek podjadł trochę borówek i było już wspaniale. Co najlepsze chłop swoje lata już ma, mieszka w pobliżu a jeszcze nigdy nie był na Leskowcu :D. Toż to wstyd :D. Najważniejsze, że mu się spodobało :).

Widoczek z Leskowca na północny-zachód.

W schronisku nie zatrzymywaliśmy się - czas gonił. Zjazd czarnym szlakiem troszkę w kiepskich warunkach - ściemniało się ;). Później już szybko asfaltami do domu gdyż na wyposażeniu swoich bike'ów nie mieliśmy światełek :/.  Na koniec, w czanieckim barze szybkie piwko i każdy pojechał w swoją stronę :). Hehe tak to można zaczynać weekend :)