Urodzinowo-szwagrowo ;)

Piątek, 28 marca 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 2

Trasa mało ambitna, rzekłbym zwykła dojazdówka :). No bo po co jeździć autem po mieście jak pewne sprawy można załatwić na rowerze. A jakie to sprawy...różniaste :D. W pierwszej kolejności udałem się do Piasqa po kłódkę rowerową- swoją zostawiłem w Czańcu a strach zostawiać bike'a pod sklepem, szczególnie jak się do niego troszkę dołożyło. Po krótkiej wizycie udałem się do Makro bo była tam fajna promocja na Jack'a Daniel's'a. Jechałem tam głównymi drogami bo czas  gonił. Jak się okazało popitoliły mi się daty i Jacek był w troszkę wyższej cenie ;) - kupiłem czarnego Jasia Wędrowniczka :). A później wióra do Jasienicy z flachą złożyć szwagrowi zaległe życzenia. Tym razem wybrałem inną trasę, troszkę tak na czuja. Udało się - dojechałem całkiem sprawnie a przy okazji poznałem nowe rejony ;). Powrót głównymi drogami, gdyż robiło się już zimno a ja za ciepło ubrany nie byłem :).

Nima zdjęć - jest muzyczka. Tym razem...Opeth ;).