Temperatura:-6.0

Nocno-śnieżny Kocierz ;)

Środa, 22 stycznia 2014 · dodano: 11.02.2014 | Komentarze 1

......Trza w końcu te wpisy uzupełniać ;).

Ale do rzeczy...Tym razem było krótko ale treściwie :). Ugadałem się z K4r3l'em na nocny uphill na Kocierz... no bo przecież...spadł śnieg i trzeba było to wykorzystać - hehe w tym roku to nie był za częsty widok :). Oj chciało nam się już takiej aury. Na przełęcz wyjechaliśmy klasycznie czyli asfaltem - klimacik był genialny: cisza, spokój i śnieg :). Na szczycie zrobiliśmy sobie krótką przerwę na herbatkę/focenie i zaczęliśmy zjazd. Oj to był chyba najwolniejszy zjazd w moim życiu - nawet jak zjeżdżałem kiedyś półświadomy to było szybciej... powodem tak wolnego downhill'u było arktyczne zimno. No niestety ja popełniłem spory błąd i a górze zdjąłem na chwilę rękawiczki - ręce mi zamarzły i nie nie mogły się zagrzać. Poza tym  mroźne powietrze i prędkość niemiłosiernie katowały twarz, mimo  że mieliśmy założone kominiarki. Nie wspomnę tu już o stopach ( od bloków ciągłe strasznieb). Oj wypizgało nam konkretnie. Ja dopiero w miarę rozgrzałem się wchodząc do domu.

P.S. Dzięki wielkie K4r3l za odebranie moich team'owych spodenek!!!!